stále k vašim službám 24/7

Kvalitu a rozsah poskytovaných služeb neslibujeme, ale GARANTUJEME

Zajišťujeme zákazníkům vysokou dostupnost jejich ICT. Poskytujeme komplexní a profesionální služby podpory řešení, a to po celou dobu životního cyklu implementované technologie.

Podpora a servis 24/7

Service Level Agreement (SLA)

Parametrizovatelnou službu Podpora a servis 24/7 poskytujeme na základě servisní smlouvy - Service Level Agreement nebo na základě obchodních smlouvy, je-li služba součástí realizované dodávky. SLA mezi naší společností a zákazníkem přesně vymezuje podmínky vztahů a odpovědnosti při poskytování definovaného rozsahu, objemu a úrovně služeb.

Hlavním cílem služby je zajištění provozní dostupnosti dílčích komponent nebo celé infrastruktury ICT zákazníka.

Časová flexibilita podpory

Na základě důležitosti "business" aplikací, provozní dostupnosti celých řídicích systémů nebo jen jednotlivých komponent infrastruktury ICT je možno zvolit libovolné časové okno a dobu odezvy pro     
požadované servisní zajištění.

  • Časové okno: Po-Pá, Po-Ne / vybraný počet hodin nebo nonstop 24hod.
  • Doba odezvy: Next Business Day, 2hod. až 24hod. v rámci časového okna

Garantovaná doba opravy – Fix Time

Zákazníkům nabízíme službu garantované opravy v rámci požadovaného časového okna a požadovaného času, do kterého musí být dané zařízení opět plně funkční.

V závislosti na typu zařízení a dojezdové vzdálenosti do lokality nabízíme časy garantované opravy od 2hod. do 24hod.

  • FIX 2/4/6/8/12/24 hod
  • FIX Next Business Day (NBD)

Z čeho služba Podpora a servis 24/7 sestává

Hardwarový servis

Poskytujeme HW servis pozáruční, zprostředkovaný záruční (není-li zařízení dodáno naší firmou) v oblasti serverů, datových úložišť, síťových prvků LAN a SAN, páskových knihoven většiny výrobců HPE, IBM, CISCO, Brocade, DELL.

V rámci hardwarového servisu nabízíme rovněž služby Disaster Recovery, tedy smluvně dané a parametrizované uvedení do provozu po fatální havárii celého systému.

Podpora software

Aplikační nedostupnost nemusí být vždy způsobena HW chybou, ale například nevhodnou či chybnou konfigurací, použitím nekompatibilních ovladačů, SW aplikací napříč infrastrukturou nebo aplikační vrstvou.

Proto zákazníkům nabízíme podporu do úrovně operačního systému, a to zejména pro Microsoft® Windows Server®, Linux® , HP-UX® , AIX® a VSI OpenVMS® , včetně virtualizačního prostředí VMware vSphere®, Microsoft Hyper-V®.

Konzultační podpora

Konzultace jsou standardní součástí naší nabídky servisní podpory zakotvené v servisní smlouvě SLA. Podporují tak komplexnost našeho servisního zajištění.

Jsou typicky realizovány telefonicky, mailem nebo konferenčním způsobem za použití nástrojů TeamViewer či WebEx.

Proč využít naše služby 24/7

Naši odborníci, naše logistika, naše sklady náhradních dílů

Jsme nezávislí. Veškeré činnosti provádí náš vlastní technický tým. Využíváme dostupnosti náhradních dílů ve vlastních skladech a logistiku, která je plně pod naší kontrolou a režií. Tím eliminujeme nedostupnost dílu u výrobce a možné zpoždění služeb přepravních společností.

Zákazník kupuje jen službu, kterou potřebuje

Služba není komodita.

Nedefinujeme nabízené služby do předem připravených balíčků (packů) nabízených v e-shopech, často s nejistým či nejasným plněním a obsahem, ze kterého zákazník reálně požaduje pouze část.

Ke každé potřebě servisního zajištění přistupujeme individuálně podle skutečných potřeb zákazníka.

Pokrytí na celém území ČR a SR

Službou „Podpora a servis 24/7“ poskytujeme servisní zajištění v oblasti ICT po celé České republice, Slovenské republice a dle typu požadované služby i v dalších zemích.

Služby konzultační, vzdálená správa, monitoring a podpora řešení nejsou teritoriálně omezeny.

A navíc

Jsme integrovatelní pod dodavatele vyšších technologických celků a kompletních dodávek tam, kde dochází k eventuálnímu střetu obchodních zájmů jednotlivých výrobců.

.

Autorizovaný servisní partner pro NetApp

Jsme autorizovaný Support Services Certified (SSC) partner a nabízíme servisní záruční a pozáruční služby na NetApp technologie.

NetApp Professional Services and Support Services certified Platinum partner.

 

 

SALTO Multi-vendor Maintenance Services

Jsme multi-vendor maintenance provider v oblasti serverů, datových úložišť, síťových prvků LAN a SAN, páskových knihoven většiny výrobců HPE, IBM, CISCO, Brocade, DELL atd.

Novinky z oblasti informačních a komunikačních technologií, nabízeného portfolia produktů a služeb, prezentací a dění v naší společnosti.

Komplexní a profesionální služby v ICT

  • Hardwarový servis
  • Software podpora
  • Konzultační podpora

NetApp Professional Services and Support Services Certified Partner

I pro letošní rok jsme se stali nejúspěšnějším českým partnerem společnosti NetApp.

Odezíráme klientům ze rtů

Váš partner pro složitou a heterogenní IT infrastrukturu.

SALTO je soukromá česká společnost, která se dlouhodobě, úspěšně a s respektem konkurence zaměřuje na poskytování komplexních řešení a profesionálních služeb v oblasti informačních a komunikačních technologií.

Více jak 25 let na trhu

V roce 2015 naše společnost dosáhla významného milníku, oslavila čtvrt století působení na českém trhu. Děkujeme tak všem našim zákazníkům za projevenou přízeň a důvěru.

© 2017   S A L T O spol. s r. o.

+420 545 220 022