PODPORA A SERVIS 24/7

Poskytujeme komplexní a profesionální služby podpory řešení, a to po celou dobu životního cyklu implementované technologie.

Podpora a servis 24/7

Service Level Agreement (SLA)

Naši službu Podpora a servis 24/7 poskytujeme na základě servisní smlouvy, nebo na základě obchodních smlouvy, je-li služba součástí realizované dodávky. SLA mezi naší společností a zákazníkem přesně vymezuje podmínky vztahů a odpovědnosti při poskytování definovaného rozsahu, objemu a úrovně služeb. Hlavním cílem služby je zajištění provozní dostupnosti dílčích komponent nebo celé infrastruktury ICT zákazníka.

Časová flexibilita podpory

Na základě důležitosti vašich "business" aplikací, provozní dostupnosti celých řídicích systémů nebo jen jednotlivých komponent provozované infrastruktury je možno zvolit libovolné časové okno a dobu odezvy pro požadované servisní zajištění.

Časové okno: Po-Pá, Po-Ne / vybraný počet hodin nebo nonstop 24 hodin.

Doba odezvy: Next Business Day, 2 hodiny až 24 hodin v rámci časového okna.

Garantovaná doba opravy – Fix Time

Zákazníkům nabízíme službu garantované opravy v rámci požadovaného časového okna a požadovaného času, do kterého musí být dané zařízení opět plně funkční.

V závislosti na typu zařízení a dojezdové vzdálenosti do Vaší lokality nabízíme časy garantované opravy v rozmezí od 2 hodin do 24 hodin.

FIX 2/4/6/8/12/24 hod
FIX Next Business Day (NBD)

Oblasti našich služeb 24/7

Hardwarový servis

Poskytujeme HW servis pozáruční, záruční, je-li zařízení dodáno naší společností, a to v oblasti serverů, datových úložišť, síťových prvků LAN a SAN a páskových knihoven většiny výrobců: HPE, IBM, CISCO, Brocade, DELL, Lenovo.

V rámci hardwarového servisu nabízíme rovněž služby Disaster Recovery, tedy smluvně dané uvedení do provozu po fatální havárii celého systému.

Podpora softwaru

Aplikační nedostupnost nemusí být vždy způsobena HW chybou, ale například nevhodnou či chybnou SW konfigurací nebo použitím nekompatibilních ovladačů.

Proto zákazníkům nabízíme podporu do úrovně operačního systému, a to zejména pro Microsoft® Windows Server®, Linux®, VSI OpenVMS®, včetně virtualizačního prostředí VMware vSphere®, Microsoft Hyper-V®.

Konzultační podpora

Je standardní součást naší nabídky servisní podpory zakotvená v servisní smlouvě SLA.

Podporuje tak komplexnost našeho servisního zajištění a je často využívána např. při plánování konfiguračních změn.

Podpora pro zákazníky je typicky realizována telefonicky, mailem nebo konferenčním způsobem za použití různých nástrojů TeamViewer, WebEx, Microsoft Teams a dalších.

Proč využít naše služby 24/7

Jsme nezávislí a profesionální

Veškeré činnosti provádí náš vlastní technický tým. Využíváme dostupnosti náhradních dílů ve vlastních skladech a logistiku, která je plně pod naší kontrolou. Tím eliminujeme nedostupnost dílu u výrobce a možné zpoždění u přepravců.

Jsme integrovatelní pod dodavatele vyšších technologických celků tam, kde dochází k eventuálnímu střetu obchodních zájmů jednotlivých výrobců.

Kupujete službu dle reálných potřeb

Služba není komodita.
Nedefinujeme naši nabízenou službu „Podpora a servis 24/7“ do předem připravených balíčků (packů) nabízených v e-shopech, často s nejistým či nejasným plněním a obsahem, ze kterého zákazník reálně požaduje pouze část.

Ke každé potřebě servisního zajištění přistupujeme individuálně podle skutečných potřeb zákazníka.

Pokrytí na celém území ČR a SR

Službou „Podpora a servis 24/7“ poskytujeme servisní zajištění v oblasti ICT zákazníkům po celé České republice, Slovenské republice a dle typu požadované služby i v dalších zemích.

Služby konzultační, vzdálené správy, monitoringu a podpory řešení nejsou teritoriálně omezeny, proto je velmi často využívají také zahraniční subjekty převážně ze zemí EU.

Autorizovaný servisní partner pro NetApp

Jsme autorizovaný Support Services Certified Partner (SSCP) a nabízíme servisní záruční a pozáruční služby na NetApp technologie.

                        NetApp Professional Services and Support Services certified Platinum partner.

 

SALTO Multi-vendor Maintenance Services

                       Jsme multi-vendor maintenance provider v oblasti serverů, datových úložišť, síťových prvků LAN a SAN, páskových knihoven většiny výrobců: HPE, IBM, CISCO, Brocade, DELL atd.​​

  

Kontaktujte nás

© 2020   S A L T O spol. s r. o.